Ο Στέφανος Αθανασιάδης σήμερα μετά την απογευματινή προπόνηση θα βρεθεί στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, συνοδευόμενος από τον πατέρα του (όπως πρώτοι αποκαλύψαμε) κι όχι από τον ατζέντη του. Το ίδιο δρομολόγιο ακολούθησε και χθες, αλλά το ραντεβού δεν έγινε, μιας κι ο Ζήσης Βρύζας αναγκάστηκε να λείψει, εξαιτίας της γέννησης του γιου του. Σήμερα, λοιπόν, τα σπουδαία, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, που θα αφορά μεταγραφικό στόχο. Ελπίζουμε μέχρι το βράδυ να λήξει και τυπικά το όλο θέμα, παίρνοντας θετική τροπή με τον Έλληνα διεθνή επιθετικό να ανανεώνει για τέσσερα χρόνια και να γίνεται σημαία του Δικεφάλου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου