Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Διπλό μπαμ ή κίνηση εντυπώσεων;



Δανείζομαι τον τίτλο από το σημερινό τύπο (διπλό μπαμ) και διερωτάμε μέσα μου διπλό μπαμ με Μπαρόνι-Τροχόφσκι ή κίνηση εντυπώσεων και τελικώς ξενέρωμα και πάλι; Το μόνο δεδομένο είναι, ότι η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έδωσε τα ονόματα για Μπαρόνι και Τροχόφσκι κι αναμένουμε νεότερη ενημέρωση της, ευελπιστώντας όλοι σε μία τουλάχιστον συμφωνία ως το φινάλε. Σήμερα είναι Τετάρτη, οι μεταγραφές εκπνέουν το βράδυ της Παρασκευής κι ο κόσμος του ΠΑΟΚ δεν θα αντέξει γι΄άλλη μια φορά το γνωστό, δεν τα βρήκαμε στο οικονομικό (χαλάνε συμφωνίες για 50-100 χιλιάδες ευρώ), δεν είχαμε χρόνο κι όλα τα συναφή. Έστω και τώρα στο φινάλε Σαββίδη, Αγγελίδη, Βρύζα, κάντε το θαύμα σας, κάντε την υπέρβασή σας, διασφαλίζοντας την ηρεμία της σαιζόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου