Από νωρίς το μεσημέρι σας ενημέρωσα με ανάρτησή μου στη σελίδα του blog στο facebook για το πως έχει η υπόθεση Τροχόφσκι. Οι εκπρόσωποί του κι οι δικηγόροι που χειρίζονται την υπόθεση δεν πρόκειται να βγάλουν τίποτα προς τα έξω για τις επαφές που έχουν μ΄άλλες ομάδες και δη τον ΠΑΟΚ, καθώς ακόμα εκκρεμεί το θέμα το ζήτημα της αποζημίωσης του Γερμανού χαφ από την ομάδα της Ανδαλουσίας. Ο ποδοσφαιριστής ακόμα κι αν τα βρήκε με τον Δικέφαλο σ΄ένα συγκεκριμένο ποσό, θα διεκδικήσει χρήματα από τον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του από την Σεβίλλη. Εφόσον βρεθεί συμβιβαστική λύση σήμερα, αύριο, δεν αποκλείεται ο Τροχόφσκι να φορέσει άμεσα τα ασπρόμαυρα, ειδάλλως θα αναγκαστεί να παραμείνει στην ανεργία, ωσότου αποζημιωθεί, χάνοντας ακόμα ένα εξάμηνο στην καριέρα του κι ο ΠΑΟΚ την ευκαιρία να εντάξει στην δύναμή του έναν αστέρα παγκόσμιας εμβέλειας .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου