Στην απογευματινή προπόνηση της Τρίτης βρέθηκε ο Ζήσης Βρύζας, ο οποίος είχε τετ α τετ με τον Στέφανο Αθανασιάδη. Κοινή επιθυμία είναι αύριο ή το αργότερο την Πέμπτη, να γίνει το πολυπόθητο ραντεβού, παρουσία και του Ιάκωβου Αγγελίδη, προκειμένου ο αρχηγός του ΠΑΟΚ να ανανεώσει το συμβόλαιό του και να αφοσιωθεί στα καθαρώς αγωνιστικά του καθήκοντα. Όπως σας πληροφορήσαμε από χθες στο κρίσιμο ραντεβού ο Κλάους θα πάει συνοδευόμενος από τον πατέρα του κι όχι από τον μάνατζέρ του, ο οποίος του έδωσε το ελεύθερο να συζητήσει και να πράξει όπως θέλει στο ζήτημα της ανανέωσης του συμβολαίου του με τον Δικέφαλο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου