Με την λογική, ότι ο ΠΑΟΚ πέρυσι στην Τούμπα είχε 16 νίκες και μία ισοπαλία, πρέπει να κερδίσει όλα τα εναπομείναντα παιχνίδια στην θρυλική του έδρα ως το τέλος της σαιζόν, μετά την γκέλα της πρώτης αγωνιστικής απέναντι στην Καλλονή Μυτιλήνης. Πλέον, οι διεθνείς ένας ένας επιστρέφουν κι ο Άγγελος Αναστασιάδης θα ξεκινήσει την προετοιμασία για τον Σαββατιάτικο αγώνα με την Νίκη Βόλου στην Τούμπα. Περίπτωση απώλειας βαθμών, κόντρα στην πιο αδύναμη ομάδα του πρωταθλήματος, δεν θα πρέπει να περνάει από το μυαλό κανενός. Σ΄αυτήν την αναμέτρηση δεν αποκλείεται χρόνο συμμετοχής να πάρουν τόσο ο Γκολάδα, όσο κι ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, προκειμένου να εγκλιματιστούν εν όψει της δύσκολης συνέχειας. Μην ξεχνάτε πως την ερχόμενη Πέμπτη έχουμε πρεμιέρα ομίλων Europa League αντιμετωπίζοντας την Ντινάμο Μινσκ στην Τούμπα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου