Ο Τόμας Ροζίσκι δεν βρίσκεται στα βασικά πλάνα του Αρσέν Βενγκέρ για τη φετινή χρονιά και ψάχθηκε στο φινάλε των μεταγραφών προς Ελλάδα μεριά και πάλι. Με συνοπτικές διαδικασίες κατάλαβε, όμως πως τα παχυλά συμβόλαια, τόσο από πλευράς ΠΑΟΚ, όσο κι απ'αυτήν του Ολυμπιακού, δεν υπάρχουν πια. Ο Τσέχος συνεχίζει στην Άρσεναλ για άλλη μια χρονιά, αναζητώντας χρόνο συμμετοχής, ενώ ηγείται της Εθνικής Τσεχίας στην προσπάθειά της να προκριθεί στο Euro του 2016, ξεκινώντας μάλιστα με μεγάλη νίκη επί των Ολλανδών 2-1!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου