Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

O Τροχόφσκι δεν είναι στο επίπεδο του παρελθόντος, αλλά ....


Ο Πιοτρ Τροχόφσκι σαφώς δεν είναι στο επίπεδα του παρελθόντος, όπου έκανε τη διαφορά, είτε στον Αμβούργο, είτε στην Εθνική Γερμανίας, ωστόσο δεν νομίζω πως υπάρχει ποδοσφαιριστής στα 30 του με 35 συμμετοχές στην Νατιοναλμάνσαφτ που έχει έρθει στην Ελλάδα. Άλλωστε σκεφτείτε λογικά, είναι δυνατόν να μην είχε βρει ομάδα ως σήμερα και να μιλούσε με τον ΠΑΟΚ, με νούμερα κάτω του εκατομμυρίου; Αυτό που θέλει ο Τροχόφσκι είναι μία νέα πρόκληση στην καριέρα του, προκειμένου να επανέλθει στα επιθυμητά για τον ίδιο επίπεδα απόδοσης. Ο Δικέφαλος περιμένει δύο έγγραφα, όπως έγινε και στην περίπτωση Περέιρα για να ανακοινώσει τον Γερμανό, μιας κι όπως λέγεται υπάρχει συμφωνία στο οικονομικό και στη διάρκεια συμβολαίου. Το πρώτο χαρτί το περιμένει από τη Σεβίλλη, που θα πιστοποιεί, ότι έμεινε ελεύθερος πράγματι στις 1 Σεπτέμβρη άρα έχει δικαίωμα να κάνει εγγραφή σε ομάδα τώρα και το δεύτερο από την αντίστοιχη ΕΠΟ της Ισπανίας, η οποία θα στήλει την κάρτα του ποδοσφαιριστή και θα επιβεβαιώσει πως είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί με ομάδα της αρεσκείας, έχοντας δικαίωμα να αγωνιστεί άμεσα!

1 σχόλιο: