Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Το δώρο της UEFA κι οι μεταγραφές ...


Ο ΠΑΟΚ πληροφορήθηκε τις τελευταίες ώρες, ότι θα καρπωθεί το αμέσως επόμενο διάστημα ένα ποσό, το οποίο αγγίζει τις 265.000 ευρώ. Το ποσό αυτό θα μοιραστεί σ΄όλες τις ομάδες, που αγωνίστηκαν πέρυσι στους ομίλους champions league κι Europa League από τα χρήματα που εισέπραξε η UEFΑ από τα πρόστιμα Παρί και Σίτυ, οι οποίες παραβίασαν τους κανόνες του Financial Fair Play. Αυτή η οικονομική ενίσχυση έρχεται την καταλληλότερη ίσως στιγμή, μιας κι ο Δικέφαλος δουλεύει τις περιπτώσεις Μπαρόνι-Τροχόφσκι, προκειμένου να τους φέρει στη Θεσσαλονίκη στο φινάλε των μεταγραφών!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου