Ο ΠΑΟΚ επικράτησε του Ατρομήτου στην Τούμπα με 2-1 κι αναρριχήθηκε εκ νέου στην κορυφή της Superleague, όπου για λίγο βρέθηκε η Βέροια. Το σύνολο του Άγγελου Αναστασιάδη επέδειξε γι΄άλλη μία φορά αξιοσημείωτη σοβαρότητα και θα μπορούσε να είχε καθαρίσει το παιχνίδι από το πρώτο ημίχρονο, όταν και προηγήθηκε με 2-0 χάρη σε τέρματα των Κάτσε, Ρατς, ενώ απώλεσε ευκαιρίες για να αυξήσει τον δείκτη του σκορ. Στο δεύτερο ημίχρονο οι αλλαγές του Σα Πίντο έδωσαν άλλον αέρα στην ομάδα του Περιστερίου. Σε συνδυασμό με την αναγκαστική αλλαγή του Μακ, πήρε μέτρα στο γήπεδο κι αρχικά μείωσε με τον Ούμπιντες. Στη συνέχεια η ομάδα μας έμεινε με δέκα ποδοσφαιριστές, ελέω αποβολής του Μιγκέλ Βίτορ, ο οποίος μέχρι εκείνο το χρονικό σημείο έκανε το πιο μεστό του παιχνίδι στα ασπρόμαυρα. Για ακόμα ένα παιχνίδι δεν μπορώ παρά να πλέξω το εγκώμιο των Ρατς και Τζιόλη. Πρόκειται για δύο κολώνες, που με την εμπειρία του βοηθούν τα μέγιστα τον Δικέφαλο σε μία χρονιά πρωταθλητισμού. Στα θετικά το ανέβασμα του Κατσικά, όπως κι επανεμφάνιση του Φακούντο Περέιρα. Άφησα για το τέλος το θέμα του αποκλεισμού του Παπαδόπουλου. Όλη η ιστορία έγινε εξαιτίας φραστικού επεισοδίου με συμπαίχτη του στην προπόνηση. Ο Μακεδόνας τεχνικός έδειξε από την αρχή της σαιζόν πως σε θέματα πειθαρχίας είναι αμείλικτος και δικαίως ο Παπ αποκλείστηκε από την αποστολή, χάνοντας την ευκαιρία να πάρει ένα ενενηντάλεπτο. Επόμενη στάση .... Φιορεντίνα, την Πέμπτη στις 20:00 στην Τούμπα και πάλι!
Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
ΠΑΟΚ-Ατρόμητος 2-1 (Νίκη τίτλου)
Ο ΠΑΟΚ επικράτησε του Ατρομήτου στην Τούμπα με 2-1 κι αναρριχήθηκε εκ νέου στην κορυφή της Superleague, όπου για λίγο βρέθηκε η Βέροια. Το σύνολο του Άγγελου Αναστασιάδη επέδειξε γι΄άλλη μία φορά αξιοσημείωτη σοβαρότητα και θα μπορούσε να είχε καθαρίσει το παιχνίδι από το πρώτο ημίχρονο, όταν και προηγήθηκε με 2-0 χάρη σε τέρματα των Κάτσε, Ρατς, ενώ απώλεσε ευκαιρίες για να αυξήσει τον δείκτη του σκορ. Στο δεύτερο ημίχρονο οι αλλαγές του Σα Πίντο έδωσαν άλλον αέρα στην ομάδα του Περιστερίου. Σε συνδυασμό με την αναγκαστική αλλαγή του Μακ, πήρε μέτρα στο γήπεδο κι αρχικά μείωσε με τον Ούμπιντες. Στη συνέχεια η ομάδα μας έμεινε με δέκα ποδοσφαιριστές, ελέω αποβολής του Μιγκέλ Βίτορ, ο οποίος μέχρι εκείνο το χρονικό σημείο έκανε το πιο μεστό του παιχνίδι στα ασπρόμαυρα. Για ακόμα ένα παιχνίδι δεν μπορώ παρά να πλέξω το εγκώμιο των Ρατς και Τζιόλη. Πρόκειται για δύο κολώνες, που με την εμπειρία του βοηθούν τα μέγιστα τον Δικέφαλο σε μία χρονιά πρωταθλητισμού. Στα θετικά το ανέβασμα του Κατσικά, όπως κι επανεμφάνιση του Φακούντο Περέιρα. Άφησα για το τέλος το θέμα του αποκλεισμού του Παπαδόπουλου. Όλη η ιστορία έγινε εξαιτίας φραστικού επεισοδίου με συμπαίχτη του στην προπόνηση. Ο Μακεδόνας τεχνικός έδειξε από την αρχή της σαιζόν πως σε θέματα πειθαρχίας είναι αμείλικτος και δικαίως ο Παπ αποκλείστηκε από την αποστολή, χάνοντας την ευκαιρία να πάρει ένα ενενηντάλεπτο. Επόμενη στάση .... Φιορεντίνα, την Πέμπτη στις 20:00 στην Τούμπα και πάλι!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου