Το μήνυμα του Μπάνε Πρέλεβιτς, με τη σύμφωνη γνώμη όλης της διοίκησης ήταν αυτό. Ο ΠΑΟΚ αρνήθηκε να λύσει το συμβόλαιο πενταετούς διάρκειας με τον Σούλη Μαρκόπουλο και του πέταξε το μπαλάκι, ώστε να καταγγείλει τη σύμβαση και να μείνει ελεύθερος. Ο Έλληνας προπονητής ζύγισε τα δεδομένα και λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Δευτέρας έδωσε το πράσινο φως παραμονής. Καθοριστικό ρόλο, τόσο στην απόφαση του Μπάνε, όσο και σ΄αυτήν του Μαρκόπουλου, έπαιξε ο κόσμος της ομάδας, που έδωσε μάχη με τον χρόνο για να πετύχει το ακατόρθωτο. Μάλιστα, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες γίνεται μεγάλη προσπάθεια από μέλη της διοίκησης, προκειμένου τις επόμενες ημέρες να μαζευτεί ένα μεγάλο μέρος της οφειλής, που αγγίζει τα 150.000 ευρώ, ώστε να δοθεί στον Έλληνα τεχνικό άμεσα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου