
Επιτέλους ένα αληθινό κουπόνι με πληθώρα επιλογών. Ήρθε η ώρα να αυξήσουμε το ποντάρισμά μας, αλλά όχι απ΄αυτήν την αγωνιστική, αλλά από την επόμενη. Τι κρατάμε για αύριο Σάββατο όμως; Μ΄αρέσει ο συνδυασμός άσος κι over για την Σίτυ απέναντι στην Τότεναμ, το no goal της Μπάγερν υποδεχόμενη την αδύναμη Bέρντερ, το no goal της Τσέλσι στην έδρα της Κρίσταλ Πάλας, αλλά κι ο άσος της Σαουθάμπτον από τα νωρίς. Από εκεί και πέρα είμαι ανάμεσα στο άσο και το under στην αναμέτρηση Τρίπολη-Παναιτωλικός. Βγάζει δυναμική ο Αστέρας, αλλά πιθανότατα θα πάει για ταμπούρι ο Χάβος. Η Ρόμα περιμένω να επιστρέψει στις νίκες, και μάλιστα με μηδέν παθητικό, ενώ κάτι ανάλογο πιστεύω πως θα κάνει κι η Γιούβε απέναντι στη Σασσουόλο. Ένα παιχνίδι που θα κυνηγήσω πολύ είναι το Εργοτέλης-ΟΣΦΠ, διπλό σε παρόλι, 2/2, 2 κι over, αλλά και 2 και no goal. Στη Γαλλία θα πάω με την κλασική δυαδούλα under, ένα της Λιλ κι ένα της Νις, η βραδιά κλείνει με τον άσο της Ουάσιγκτον και το gg για Ντιφένσα και Λανούς! Κλείνω με μία δυάδα που πριν λίγο την συνέλαβα μέσω ειδησιογραφίας, άσο για Βαγιαδολίδ, άσο και για Μπολόνια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου