Η σημαία του ΠΑΟΚ, ο πιο παλιός παίκτης της ομάδας, ο Γιάννης Παντακιδης θα παραμείνει στην Πυλαια και την επόμενη σεζόν. Ο πύργος του δικέφαλου τα βρήκε σε ολα με τον πρόεδρο Γιωργο Ανδρεου και θα μείνει για μια ακομη σεζόν στους νταμπλούχους.
Ο Έλληνας άσος θα είναι ένα από τα "βαριά" χαρτιά του ΠΑΟΚ και την επόμενη σεζόν και μιλώντας πριν από λίγο στο PAOK24, επιβέβαιωσε τη συμφωνία του με τον "Δικέφαλο", αναφέροντας χαρακτηριστικά:
"Τα πράγματα έγιναν όπως τα περίμενα, θα συνεχίσω στον ΠΑΟΚ και θα βοηθήσω την ομάδα να παραμείνει στην κορυφή και να κατακτήσει και πάλι το νταμπλ. Έγιναν δύο πολύ καλές μεταγραφές. Τον Χιμένες τον ξέρουμε καλά και πιστεύω ότι ο Σεπέντο είναι πολύ μεγάλος αθλητής. Όλα θα πάνε καλά και φέτος!"
"Τα πράγματα έγιναν όπως τα περίμενα, θα συνεχίσω στον ΠΑΟΚ και θα βοηθήσω την ομάδα να παραμείνει στην κορυφή και να κατακτήσει και πάλι το νταμπλ. Έγιναν δύο πολύ καλές μεταγραφές. Τον Χιμένες τον ξέρουμε καλά και πιστεύω ότι ο Σεπέντο είναι πολύ μεγάλος αθλητής. Όλα θα πάνε καλά και φέτος!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου