Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Επιμένουν οι Ιάπωνες για Καβασίμα, κλείνει ο Όλσεν .....



Νέα δημοσιεύματα στην Ιαπωνία για φημολογούμενο ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ για τον Έιτζι Καβασίμα.
Τη στιγμή που ο Δικέφαλος φέρεται να είναι πολύ κοντά στην απόκτηση του Ρόμπιν Όλσεν για τη θέση του τερματοφύλακα, δημοσίευμα του ιαπωνικού "livedoor.com" φέρνει και πάλι στο προσκήνιο τον Έιτζι Καβασίμα.
kavasima
Όπως συγκεκριμένα αναφέρει το δημοσίευμα, ΠΑΟΚ και Μπαστιά ενδιαφέρονται για τον Ιάπωνα τερματοφύλακα που πέρυσι αγωνίστηκε στην Σταντάρ Λιέγης και του οποίου το συμβόλαιο λήγει. Το συγκεκριμένο σενάριο δύσκολα θα προχωρήσει πάντως ακόμη και έτσι το όνομα του ΠΑΟΚ ακούγεται στην μακρινή Ιαπωνία.

paokweb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου