Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Το αντίο του Παπαδόπουλου ....


"Τελείωσε κ αυτή η ποδοσφαιρική χρόνια, που κανένας δεν θέλει να θυμάται. Όμως Σε εμένα θα μείνει αξέχαστη γιατί έζησα πολλά πράγματα που δεν τα είχα ζήσει. Ήταν απο αυτές τις εμπειρίες που θα μου θυμίζουν να ξεχωρίζω το σωστό και το λάθος. #lovefootballalways #οσοζωμαθαινω", ήταν το μήνυμά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου