Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Δηλώσεις Ανδρέου ...


Για τις δύο σούπερ μεταγραφές: "Είναι μεγάλες μεταγραφές. Ειδικά ο Σεπέντα είναι παγκόσμιας κλάσης αθλητής. Είναι η αρχή του σχεδιασμού του ΠΑΟΚ και τηρούμε αυτά που είχαμε πει. Μιλάμε για τον αρχηγό της Εθνικής ομάδας της Κούβας και με ζήτηση σε μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες, αλλά χάρη στη σχέση που έχουμε με τους ανθρώπους της ομοσπονδίας της Κούβας τα καταφέραμε. Δύο μήνες παλεύουμε να τα καταφέρουμε. Είναι αποτέλεσμα προσπάθειας δικής μου και του κ. Κατσαρή. Μιλάμε για αθλητές που θα κάνουν τη διαφορά και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη."
Για το σχεδιασμός της νέας σεζόν: "Λάβαμε πολλούς παράγοντες υπόψιν μας για να φτιάξουμε τη νέα ομάδα του ΠΑΟΚ και πιστεύω ότι θα κάνουμε μεγάλη ομάδα και την ερχόμενη σεζόν. Θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Πιστεύω ότι επειδή έχουμε κι άλλες επαφές και θα έχουμε κι άλλες ανακοινώσεις το επόμενο διάστημα. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στην αρχή του σχεδιασμού, τα υπόλοιπα θα τα μαθαίνεται από ανακοινώσεις. Όπως πέρυσι κάναμε την ίδια επιτυχία την ίδια γραμμή θα ακολουθήσουμε και φέτος."
Για το πώς κατάφερε ο ΠΑΟΚ να κλείσει έναν παίκτη παγκόσμιας κλάσης: "Έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο η πολύ καλή συνεργασία με τον Χιμένες και για την ανανέωση του συμβολαίου του και για τη νέα μεταγραφή. Έγινε διαφήμιση για τον ΠΑΟΚ στην Κούβα κι αυτό γιατί ο ΠΑΟΚ τήρησε το συμβόλαιο του Χιμένες στο ακέραιο, αλλά και ό,τι είχαμε συζητήσει και οφείλαμε προς την ομοσπονδία της Κούβας και προς τον αθλητή."
Για το τι σημαίνει η μεταγραφή του Σεπέντα για την υπόθεση με τον Γκόμεζ: "Ο Σεπέντα παίζει στη θέση του Γκόμεζ, είναι 26 χρονών έχει φοβερά προσόντα και χωρίς να αμφισβητήσει την προσφορά του Ερνάντο που βοήθησε τον ΠΑΟΚ πέρυσι, είναι μεγάλος αθλητής που θα μιλάει όλη η Ευρώπη φέτος για αυτόν. Έχουμε κλείσει με τους παίκτες που θέλουμε στη συγκεκριμένη θέση."
Για τα οικονομικά δεδομένα της νέας σεζόν: "Ακούω φήμες για εμένα και την ομάδα και δεν ισχύουν θα είμαστε πολύ δυνατή ομάδα και την ερχόμενη χρονιά, όπως υποσχέθηκα. Έχω δηλώσει το εξής ότι η επιτυχία που φέραμε πέρυσι δεν μπορεί να σημαίνει και την μεγάλη υπεραξία κάποιων αθλητών. Κινούμαστε με επίγνωση των οικονομικών μας και για να μην καταστρέψουμε την ομάδα στο μέλλον. Πρέπει να το σκεφτόμαστε πολύ αυτό. Θέλουμε και τη στήριξη του κόσμου, περιμένουμε να αγοράσει ο κόσμος τα διαρκείας που βγαίνουν την άλλη εβδομάδα. Εμείς κάναμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε τα πάντα για να είναι ο ΠΑΟΚ μία ισχυρή ομάδα τη νέα σεζόν."
Για τους υπόλοιπους παίκτες που εκκρεμούν οι υποθέσεις ανανέωσης τους και για την υπόθεση Κουρνέτα: "Θα το δούμε τι θα συμβεί με τον Κουρνέτα. Ο Εφραιμίδης, ο Σαμπάνης έχουν για παράδειγμα συμβόλαιο με την ομάδα. Θα μιλήσω και εγώ με τους υπόλοιπους παίκτες για να τα βρούμε. Κλείσαμε δύο ξένους και έχουμε άλλους δύο. Ο ανταγωνισμός με τον Ολυμπιακό είναι μεγάλος και θα πρέπει και φέτος να είμαστε εμείς όπως πρέπει για να κάνουμε μία εξαιρετική χρονιά και θα τα καταφέρουμε."
Για την πορεία των συζητήσεων με τον Καλμαζίδη και το τι συμβαίνει με το νέο προπονητή της ομάδας: "Δε θέλω να πω τίποτα παραπάνω για το τι γίνεται με τον Καλμαζίδη αυτή τη στιγμή. Δε θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο. Την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσουμε τον προπονητή της ομάδας και θα μάθετε κι εσείς ποιος θα είναι."
Για την κλήρωση του Champions League: Στις 2 Ιουλίου θα γίνει η κλήρωση για την Ευρώπη και θα φύγουν δύο εκπρόσωποι του ΠΑΟΚ και θα συμμετέχουν εκεί. Ένας στατιστικολόγος και ένας υπεύθυνος για τα θέματα του Champions League. Υπάρχει πολλή δουλειά για τη συγκεκριμένη προετοιμασία και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου