Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Πώς χάθηκαν τέσσερις λύσεις πρώτης γραμμής


Θα λέμε τα καλά, θα λέμε και τα άσχημα. Έτσι δεν μπορώ να παραλείψω την προσπάθεια του Ζήση Βρύζα να φέρει στον ΠΑΟΚ τον περασμένο Γενάρη, τέσσερις ποδοσφαιριστές ανώτερου ποδοσφαιρικού επιπέδου. Πρώτος ο Μοισάντερ του Άγιαξ τότε. Ήταν σταθερά αναπληρωματικός, ήθελε στα 24 του να πάει κάπου και να γίνει ηγέτης. Ο ΠΑΟΚ έφτασε σε συμφωνία, αλλά τελευταία στιγμή τα δεδομένα άλλαξαν, ελέω τραυματισμού συμπαίχτη του κι έγινε βασικός. Στη συνέχεια έδειξε ποιος είναι κι έκλεισε στην ευρωπαία Σαμπντόρια ως ελεύθερος. Δεύτερη περίπτωση του Καμίλ Γλικ της Τορίνο. Στα 27 του χρόνια έγινε ο ηγέτης της άμυνας της Τορίνο και χτυπάει μεταγραφή σε σύλλογο ανώτερου επιπέδου. Τρίτη λύση ο Κρον Ντέλυ. Πάλεψε να τον πάρει με νύχια και δόντια ο Βρύζας από την Θέλτα, ως ελεύθερος τώρα κατέληξε στην Σεβίλλη. Στοπ και σε αυτόν και στον Μπουένο έβαλε τον Γενάρη ο Ιβάν Σαββίδη για να πατήσει Θεσσαλονίκη η δική του επιλογή, Μάρκο Ντέβιτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου