Διπλό μπαμ ο ΠΑΟΚ στο βόλλευ με την παραμονή του βασικού ακραίου Χιμένεθ και την απόκτηση του βασικού διαγωνίου της Εθνικής Κούβας, Σεπέντα. 1.98 στα 26 του χρόνια, θα καλύψει επάξια το κενό που άφησε πίσω του ο Γκόμες. Μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται η επισημοποίηση της ανανέωσης της συνεργασίας με Παντακίδη και Γκάρα, αφού ο Στεφάνου κλείνει στον Παναθηναϊκό. Μένει κι ο Δημήτρης Εφραιμίδης, καθώς κι οι Βασίλης Καρασαββίδης, Αναστασιάδης. Μεγάλο στοίχημα πλέον η παραμονή Ρανγκέλ, Καλμαζίδη, Σαφράνοβιτς και Κουρνέτα κι η προσθήκη Σμαραγδή για να κλείσει το ρόστερ, με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου