Ενδεχομένως και με επίσημη ανακοίνωση μέχρι το τέλος της εβδομάδας ο ΠΑΟΚ θα αποχαιρετήσει τους Δημήτρη Παπαδόπουλο, Αστέριο Γιακουμή και Τσαρλζ Ιτάνζ, τα συμβόλαια των οποίων έληξαν και πιθανότατα δεν θα ανανεωθούν. Είχα προηγηθεί άλλωστε πριν την λήξη του πρωταθλήματος, οι αποδεσμεύσεις, Κατσικά, Τζανδάρη και Σπυρόπουλου, έτσι ο αριθμός φτάνει ήδη τους έξι ποδοσφαιριστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου