Μιλώντας στην βελγική ιστοσελίδα «nieuwsblad.de» ο Λέκο αναφέρθηκε στους λόγους που είπε το «ναι» στην πρόταση του ΠΑΟΚ, καθώς και στις βλέψεις του στο ελληνικό πρωτάθλημα.
«Εξεπλάγην όταν με ζήτησαν για βοηθό του Τούντορ στον ΠΑΟΚ. Εγώ έψαχνα για δουλειά πρώτου προπονητή, όμως ακόμα δεν έχω το δίπλωμα που να μου επιτρέπει να καθίσω σε πάγκο ομάδας μόνος. Ο ΠΑΟΚ μού παρουσίασε μια μεγάλη ευκαιρία και την αποδέχθηκα» είπε ο Λέκο και πρόσθεσε:
«Δεν πηγαίνω στην Ελλάδα μόνο και μόνο για να... απολαύσω τον καιρό. Ο ΠΑΟΚ έχει έναν Ρώσο ιδιοκτήτη που θέλει να επενδύει συνεχώς στην ομάδα και ο στόχος που βάζουμε είναι η κορυφή. Ξέρω ότι στο γήπεδο μπορεί να δημιουργηθεί τρομερή ατμόσφαιρα από 30.000 οπαδούς μας και ξέρω ότι έχουμε ν' ανταγωνιστούμε τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό που είναι κορυφαίες ομάδες. Μαζί με την ΑΕΚ παίζουν σε πολύ υψηλό επίπεδο και πραγματικά ανυπομονώ για τα μεγάλα ματς».
Για το ελληνικό πρωτάθλημα, ανέφερε ότι: «Είναι ζόρικο και ξέρω ότι οι Έλληνες οπαδοί είναι φανατισμένοι με τις ομάδες τους».
Στο θέμα των μεταγραφών και της διαμορφώσης του ρόστερ προς επίτευξη του μεγάλου στόχου, ο Λέκο δήλωσε: «Ο κ.Άρνεσεν έχει πολλές επαφές και θα μας βοηθήσει να πάρουμε τους παίκτες που θέλουμε και θα μας βοηθήσουν. Θα κάνουμε την ομάδα μας καλύτερη, όμως ήδη υπάρχουν κάποιοι εξαιρετικοί και με εμπειρία ποδοσφαιριστές, όπως ο Μαντούρο που έχει παίξει στον Άγιαξ τη Σεβίλλη και τη Βαλένθια, ο Νομπόα από τη Βενεζουέλα και ο Σαλπιγγίδης. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια καλή ανάμιξη και θα δούμε από την πρώτη εβδομάδα της προετοιμασίας τι θα κάνουμε».
Το μοναδικό που τον στεναχωρεί πάντως, είναι πως «αφήνω τη γυναίκα και τα παιδιά μου πίσω... Έχουν τη ζωή τους στο Ζάντχοβεν και δεν θέλω να το αλλάξω...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου