Στον ΠΑΟΚ γίνονται σκέψεις και για Έλληνα ακραίο, πέραν του Αλεξάντερ Σαφράνοβιτς, του Χιμένεθ και του Δημήτρη Εφραιμίδη. Ήδη έχει πέσει το τραπέζι του πολύπειρου, Κώστα Χριστοφιδέλη, ο οποίος αποχώρησε από τον Ολυμπιακό, ενώ μία διερευνητική κρούση έγινε και στον Φράγκο στο περιθώριο του World League της Θεσσαλονίκης. Νεότερα τις προσεχείς ημέρες, χωρίς να αποκλείεται ο Δικέφαλος να πάει με τέσσερις πρωτοκλασάτους ακραίους στο νέο πρωτάθλημα, αλλά και στο Champions League.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου