
Ο ΠΑΟΚ έπρεπε να είχε κλείσει αθλητικό διευθυντή τον Φλεβάρη και προπονητή τον Μάρτιο και σήμερα να έχει αδειάσει το ρόστερ του, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβει και κατά συνέπεια και η φετινή χρονιά καλείται μεταβατική. Από τον Δικέφαλο αποχώρησαν οι Τζανδάρης, Σπυρόπουλος, Κατσικάς, Ιτάνζ, Γιακουμής και Παπαδόπουλος. Πέραν τούτων ουδείς κι ο Ιγκόρ Τούντορ καλείται να ξεκινήσει προβληματικά την προετοιμασία του. Ο ΠΑΟΚ ουσιαστικά θα αντικαταστήσει σε πρώτη φάση τους παραπάνω κι έχει ο Θεός. Θέλει να αποδεσμεύσει Μαντούρο, Μάρτενς και Χακόμπο, αλλά το πιθανότερο είναι κι οι τρεις να ξεκινήσουν προετοιμασία την Παρασκευή. Θέλει να μειώσει τα συμβόλαια, Ρικάρντο Κόστα, Μιγκέλ Βιτόρ, Ρατς, Τζαβέλλα, Σάλπι, ωστόσο κι αυτοί θα είναι στην πρώτη. Θα ήθελε να πουλήσει Νομπόα και Λούκας, αλλά κι αυτοί θα είναι εκεί, έστω και δυσαρεστημένοι. Η χρονιά ξεκινάει προβληματικά. Δεν γίνεται ένας να φεύγει κι ένας να έρχεται, γιατί απλά σε λίγες ημέρες, αφενός όλοι οι καλοί ελεύθεροι ποδοσφαιριστές θα κλείσουν σε συλλόγους κι αφετέρου παίχτης χωρίς προετοιμασία είναι μισός. Δεν δικαιούμαστε να μιλάμε ούτε για πρωτάθλημα, ούτε για Κύπελλο, ούτε για διάκριση στο Europa League κι αυτή είναι η σκληρή αλήθεια κι ας πονάει. Ο Φρανκ Άρνεσεν θέλει να διώξει 15 και να πάρει 15 κι ήδη έχουμε 22 Ιουνίου. Χάθηκε πολύτιμος χρόνος και πιθανότατα άλλη μία χρονιά, η οποία αποτελεί αφετηρία για ένα πλάνο τριετίας, το οποίο κανείς δεν ξέρει αν θα υλοποιηθεί. Όλα τα υπόλοιπα είναι να΄χαμε να λέγαμε ....
από που προκύπτει ότι ο άρνεσεν θέλει να διώξει 15 ? γνωρίζει κάποιος τις σκέψεις του? γιατί αν κάνουμε υποθέσεις το πιθανότερο θα ήταν να τους διώξει όλους
ΑπάντησηΔιαγραφή