Ο Όλσεν θα είναι ο βασικός τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ για τα επόμενα χρόνια. Ο Φρανκ Άρνεσεν τον έπεισε για το project της ομάδας και κέρδισε την υπογραφή του. Το μόνο που μένει είναι να τα βρει ο Δικέφαλος με την Μάλμε, με το συμβόλαιό του να λήγει σε έξι μήνες. Σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες οι Σουηδοί, θα αποζημιωθούν με ένα ποσό, που θα αγγίξει τα 200.000 ευρώ. Πιθανότατα την Πέμπτη στην συνέντευξη τύπου θα ανακοινωθεί ο Σουηδός-Δανός και την Παρασκευή θα είναι στην πρώτη προπόνηση της ομάδας, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες. Επόμενη κίνηση η απόκτηση επιθετικού, με βάση αυτά που ζήτησε ο Τούντορ. Ο ΠΑΟΚ έχει κάνει ήδη δικούς του Χαρίση, Κοροβέση, Ραίκοβιτς κι Όλσεν και περιμένουμε τον επόμενο ......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου