Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

O Ρανγκέλ μιλάει με Ανδρέου




Ο Λούκας Ράνγκελ βρίσκεται στην Ελλάδα για τις καλοκαιρινές του διακοπές με την σύντροφό του και τις επόμενες ώρες θα επιδιώξει να έχει συνάντηση με τον κύριο Ανδρέου, προκειμένου να μάθει τι μέλλει γενέσθαι με το μέλλον του και γενικότερα με την ομάδα. Όλα παραμένουν παγωμένα, όλα είναι ρευστά, δώσε μας λίγο χρόνο είναι η πιθανότερη απάντηση που θα ακούσει από επίσημα χείλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου