Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Επιβεβαίωση για το ΟΧΙ του Σταφυλίδη στον ΠΑΟΚ από τον ίδιο ...


Για την αποχώρηση του από τη Λεβερκούζεν: "Δεν ξέρω ακριβώς τι ήθελαν από μένα. Όταν παίρνεις έναν ποδοσφαιριστή, πρέπει αν το αξίζει να πάρει μία ευκαιρία, να δει ο προπονητής αν όντως μπορεί να σταθεί στο επίπεδο που θέλει. Δεν ξέρω τι έγινε ακριβώς. Να πω ότι δεν ήμουν αρκετά καλός; Ίσως... Εφόσον δεν με υπολόγιζαν, έπρεπε να βρω μία ομάδα για να έχω χρόνο συμμετοχής και αυτό έκανα".

Για την Άουγκσμπουργκ: "Η ομάδα με έχει αγοράσει για τέσσερα χρόνια και από εκεί και πέρα βλέπουμε.... Η πόλη είναι περίπου 35 λεπτά από το Μόναχο. Τα πράγματα είναι εξαιρετικά, δεν λείπει κάτι από την ομάδα. Και το προπονητικό και το κέντρο αποκατάστασης είναι πολύ καλά και όλα πιστεύω ότι θα εξελιχθούν καλά".

Για το ντεμπούτο του με τη νέα του ομάδα: "Τα συναισθήματα ήταν τρομερά, είχα πάρα πολύ άγχος. Πρώτη φορά έπαιξα μπροστά σε τόσο πολύ κόσμο, είχε περίπου 50.000 φιλάθλους στο γήπεδο. Έπαιξα για πρώτη φορά ως βασικός στην Bundesliga, είχα τρακ στην αρχή, αλλά μετά απελευθερώθηκα και νομίζω ότι ήταν ένα καλό ξεκίνημα. Είχαμε πολλές ευκαιρίες και παίξαμε πολύ καλύτερα από τη Φρανκφούρτη". 

Για το στόχο που είχε το φετινό καλοκαίρι: "Στο ξεκίνημα του καλοκαιριού που είχα μιλήσει εδώ με τη Λεβερκούζεν, μου έδειξαν ότι με ήθελαν πολύ και με πίστευαν. Πήγα εκεί ξεκίνησα τις προπονήσεις όλα ήταν καλά και μετά από λίγες εβδομάδες με ενημέρωσαν για κάποια πράγματα. Προέκυψαν διάφορες ομάδες που με ήθελαν δανεικό, αλλά ξεκαθάρισα στον μάνατζερ μου ότι δεν ήθελα να πάω δανεικός, Ήθελα να παίζω και το καλύτερο για μένα θα ήταν μία ομάδα, που θα είχα ξεκάθαρο ρόλο". 

Για τις επαφές με τον ΠΑΟΚ: "Υπήρξε ενδιαφέρον από τον ΠΑΟΚ, αλλά εγώ πρώτο στόχο έχω το εξωτερικό. Είναι καλό να παίζεις στην Ευρώπη. Δεν ήξερα και τι ήθελε ακριβώς ο ΠΑΟΚ, η Λεβερκούζεν ήθελε 3 εκατομμύρια.  Τελικά δεν έγινε, ήρθε η Άουγκσμπουργκ, πλήρωσε και είμαι εδώ. Δεν ήθελα καθόλου να φύγω δανεικός, γιατί πίστευα ότι μπορώ να τα καταφέρω. Δεν είναι ότι είχα αντιπάλους που δεν μπορώ να τους ανταγωνιστώ. Ο ΠΑΟΚ νομίζω έκανε μία επαφή με την ομάδα, έδινε κάποια χρήματα αλλά η ομάδα δεν το δέχτηκε και τελικά δεν έγινε".

Για την αντίδραση του όταν άκουσε για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ: "Σίγουρα ενθουσιάστηκα, πολύ κιόλας. Με χαροποίησε το γεγονός ότι η ομάδα ήθελε να με εντάξει στο δυναμικό της, γιατί γίνεται μία πολύ καλή δουλειά. Προσπαθούν να φτιάξουν ένα πολύ καλό σύνολο και το γεγονός ότι ήθελαν να με εντάξουν σε αυτό, με έκανε να νιώθω πολύ όμορφα".

Για την εμπειρία της Αγγλίας: "Με βοήθησε πολύ ο κύριος Μάγκατ, με την προπόνηση που έκανε. 'Ήταν πολύ δύσκολη, αλλά με βοήθησε πάρα πολύ και στη δύναμη και στη φυσική κατάσταση. Το ποδόσφαιρο εκεί είναι πολύ δυνατό. Οι διαιτητές δε σφυρίζουν πολύ. Είδα εξτρέμ που έχουν μεγάλη κλάση και δεν καταλάβαινα γιατί δεν παίζουν σε μεγάλα πρωταθλήματα. Με ενεργοποίησε ξανά αυτή η εμπειρία".

Για το τι έχει αλλάξει αυτά τα χρόνια: "Δεν ξέρω αν έχω αλλάξει, ο ίδιος είμαι. Στο θέμα της δουλειάς μου είμαι πολύ συγκεντρωμένος, όσο μεγαλώνεις αλλάζουν όλα...".

Για τον ΠΑΟΚ: "Εύχομαι να κάνει οτι καλύτερο μπορεί να κάνει φέτος ο ΠΑΟΚ, τουλάχιστον έτσι φαίνεται μέχρι στιγμής από αυτά που βλέπω. Όλα κυλούν καλά. Μιάω με αρκετά παιδιά, είναι δύσκολο με την απόσταση αλλά τα καταφέρνουμε και κρατάμε επαφές".

Για την Εθνική: "Περιμένω τις κλήσεις και από εκεί και πέρα θα δούμε...".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου