Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Καμπάλα-ΠΑΟΚ 0-0


Σε ένα παιχνίδι που δεν διεκδικεί δάφνες ποιότητας, Καμπάλα και ΠΑΟΚ αναδείχτηκαν ισόπαλοι δίχως τέρματα. Από τον σημερινό αγώνα κρατώ την εμφάνιση Όλσεν, Κόστα, Τζαβέλλα και τίποτα περισσότερο. Δυστυχώς στον δημιουργικό τομέα, η ομάδα μας εξαρτάται από τις ορέξεις του νεαρού Πέλκα, που είναι φυσικό να μην είναι τόσο σταθερός. Και τώρα ντέρμπι με την ΑΕΚ στη φλεγόμενη Τούμπα, με Μπερμπάτοφ πιθανότατα βασικό. Κάθε άλλο από τη νίκη ισοδυναμεί με αποτυχία.

Υ.Γ. Ο ΠΑΟΚ σήμερα κατέβηκε για να νικήσει ή για να μην χάσει;

Υ.Γ.2. Πόσο λίγος είναι ο Περέιρα άραγε για τον σημερινό ΠΑΟΚ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου