Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 1-2 (Νίκη χαρακτήρα)


Τα έγραψα από νωρίς το πρωί, ο ΠΑΟΚ πέρασε το crash test κι υποδέχεται τον Ολυμπιακό σε μία πρώιμη μάχη τίτλου. Βραχνάς για τον Δικέφαλο ήταν πέρυσι οι ανατροπές, φέτος κάνει την δεύτερή του, μέσα σε τέσσερις ημέρες.  Αυτός είναι ο ΠΑΟΚ του Μπερμπάτοφ, αυτός κάνει τη διαφορά. Επίσης στα εκτός έδρας δεν υπήρχε ψυχολογία νικητή. Μετά το πατατράκ στα Γιάννινα, ακολούθησαν δύο διπλά με Βέροια και Ατρόμητο κι ο Δικέφαλος πείθει πως μπορεί να κάνει το ίδιο σε κάθε έδρα. Στα θετικά φυσικά το τέρμα του Μπερμπάτοφ, αλλά κι αυτό του Μακ, που έμοιαζε να χάνει την καλή του ψυχολογία. Στα συν επίσης η εμφάνιση των Τζαβέλλα, Κάτσε. Στα αρνητικά, οι αντιδράσεις των Όλσεν, Ρικάρντο Κόστα, καθώς κι η εν γένει εμφάνιση του Πέλκα. Το ταξίδι ωστόσο συνεχίζεται, δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο κι έκθεση ιδεών. Την Πέμπτη η Θρυλική μας Τούμπα υποδέχεται την Ντόρτμουντ, είναι ένας αγώνας γιορτή κι έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί απ'όλους, ανεξαρτήτου τελικού αποτελέσματος.

Υ.Γ. Νομίζω ήρθε η ώρα να ξεκινήσει βασικός ο Βούλγαρος σούπερ σταρ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου