Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Γλίτωσε την τιμωρία ο ΠΑΟΚ ...


Σύμφωνα με πληροφορίες του INPAOK, με πρόστιμο 15.000 ευρώ τιμωρήθηκε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την κροτίδα στον αγώνα με την ΑΕΚ. Μετά την απολογία, ο αθλητικός δικαστής αποφάσισε ότι δεν συντρέχουν λόγοι τιμωρίας της έδρας με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα μεμονωμένο περιστατικό που δεν μπορεί να αμαυρώσει την φανταστική ατμόσφαιρα που επικρατούσε στην Τούμπα.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι υπότροπη βέβαια και σε περίπτωση που κάτι ανάλογο επαναληφθεί, θα ξαναβρεθεί στο εδώλιο του κατηγορούμενου με πιθανή τιμωρία έδρας ως ποινή.
πηγή: inpaok

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου