Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Μπερμπάτοφ και Κίτσιου στην ενδεκάδα


Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο ΠΑΟΚ θα αγωνιστεί με 4-2-3-1 κόντρα στην Ντόρτμουντ. Ο Όλσεν θα είναι λογικά στα δοκάρια, μακάρι να δούμε τον Γλύκο θα πω εγώ. Οι Τζαβέλλας, Βιτόρ ή Μαλεζάς, Κόστα και Κίτσιου τετράδα στην άμυνα. Μπροστά τους οι Κάτσε, Τζιόλης, πιο μπροστά Πέλκας ή Μυστακίδης, Ροντρίγκες, Μακ και Μπερμπάτοφ. Έτσι έχει σκοπό να βάλει στοπ στην αρμάδα των Γερμανών ο Τούντορ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου