O Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ ήταν αμίλητος μετά την ισοπαλία. Είναι τόσο μεγάλος ποδοσφαιριστής, που δεν αντέχει όχι απλά να χάνει, αλλά να μην κερδίζει. Καθ΄όλη τη διάρκεια της παρουσίας του στον αγωνιστικό χώρο έδινε οδηγίες στους συμπαίκτες του, ώστε να τον τροφοδοτήσουν και να κάνει τη διαφορά με ένα τέρμα, αλλά κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό. Ο Βούλγαρος νιώθει μέρα με τη μέρα πιο δυνατός και λογικά θα ηγηθεί της γραμμής κρούσης του Δικεφάλου στο ντέρμπι με την ΑΕΚ τη Τετάρτη στην Τούμπα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου