Τους Πανθρακικό στην Τούμπα και Χανιά, Ολυμπιακό Βόλου εκτός έδρας καλείται να αντιμετωπίσει ο ΠΑΟΚ στον όμιλο του Κυπέλλου Ελλάδος. Από τις τέσσερις ομάδες στον θεσμό συνεχίζουν οι δύο πρώτες και μένει να δούμε αν το περσινό μάθημα κι η ήττα από τον Απόλλωνα Καλαμαριάς έγινε μάθημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου