Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Ο όμιλος του Κυπέλλου


Τους Πανθρακικό στην Τούμπα και Χανιά, Ολυμπιακό Βόλου εκτός έδρας καλείται να αντιμετωπίσει ο ΠΑΟΚ στον όμιλο του Κυπέλλου Ελλάδος. Από τις τέσσερις ομάδες στον θεσμό συνεχίζουν οι δύο πρώτες και μένει να δούμε αν το περσινό μάθημα κι η ήττα από τον Απόλλωνα Καλαμαριάς έγινε μάθημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου