Στον ΠΑΟΚ υπάρχει ειλημμένη απόφαση για την απόκτηση του Μάρκου Βελλίδη, καθώς αυτός πιστεύουν πως θα είναι ο νέος τερματοφύλακας της Εθνικής Ελλάδας. Σαββίδης, Άρνεσεν, Αγγελίδης, Τούντορ έχουν συμφωνήσει και το μόνο που μένει είναι ο Παναγιώτης Γλύκος να βρει σύλλογο να συνεχίσει την καριέρα του τον Ιανουάριο, καθώς ο κύκλος του στον Δικέφαλο μοιάζει να έχει κλείσει, χωρίς να λέω πως είναι κακός τερματοφύλακας. Όσον αφορά τους Χατζηισαΐα και Αμπντούν τώρα υπάρχουν ερωτηματικά. Η αγωνιστική του πορεία από εδώ και στο εξής είναι και το μοναδικό κριτήριο για την απόκτησή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου