Ο ΠΑΟΚ του Μπερμπάτοφ δεν μπορεί να στοχεύει σε κάτι λιγότερο από το πρωτάθλημα. Ο θυμόσοφος ελληνικός λαός λέει, στόχευσε στον ουρανό, ώστε και να πέσεις να βρεθείς ανάμεσα στα αστέρια. Ο στόχος της πεντάδας δεν υπάρχει πια κι όλοι κρίνονται αυστηρά. Το διπλό ισοδυναμεί με απειλή για τον Ολυμπιακό, καθώς το παιχνίδι της Τούμπας το θεωρώ τελειωμένο με τη διαφορά πρώτα ο Θεός την άλλη Κυριακή να πάει στους δύο πόντους. Μπορεί όμως ο ΠΑΟΚ να περάσει αέρας από το Περιστέρι; Είμαι μεταξύ 1-1 κι 1-2, εξαρτάται αν οι παίχτες του θέλουν να φάνε τον Γρηγορίου. Με διπλό ο ΠΑΟΚ και νίκη επί του Ολυμπιακού νομιμοποιείται βάση ρόστερ να μιλάει για τίτλο. Ο σημαντικότερος αγώνας είναι σήμερα. Η ήττα από την Ζάγκρεμπ, τα Χ με Καμπάλα, Τρνάβα, Μπρόντμπυ κι η ήττα στα Γιάννενα με προβληματίζουν, ωστόσο ο ΠΑΟΚ έχει το taiming το monendum. Κι αν θέλει την υπέρβαση, πρέπει να κερδίσει στο Περιστέρι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου