O Όλσεν βρίσκει σιγά σιγά τα πατήματά του, έχοντας περάσει δύο δύσκολους μήνες στον ΠΑΟΚ. Το ίδιο ισχύει κυρίες και κύριοι και για τον Σάμπο, που ο πρώτος ο Τούντορ και μετά ο κόσμος, πασχίζουν να κάψουν. Φίλτατε, Ιγκόρ, όταν το παλικάρι έχει ένα πρόβλημα, οικογενειακό, προσαρμογής, ψυχολογικό, τον προστατεύεις, αφήνοντας τον εκτός αποστολής ή στον πάγκο, δεν τον βάζεις διαδοχικά στα παιχνίδια, προκειμένου να καεί. Εφόσον φτάσει να είναι καλά τόσο αγωνιστικά, όσο και ψυχολογικά, τότε του δίνεις φανέλα και περιμένεις να δείξει ποιος είναι. Γι΄αυτό μην βιάζεστε να κρίνεται τον Σλοβάκο, παιδί είναι κι έχει πολλές δυσκολίες προσαρμογής στη Θεσσαλονίκη!
πιο αναβασμ του ολσεν ρε παιδια11 ιδιος σαμοτουλσκι ο τυπος, γινεται κορνερ και εμεις κοιταμε κατ ευθειαν την σεντρα, τοσο σιγουροι για το γκολ που θα φαμε..
ΑπάντησηΔιαγραφή