Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΠΑΟΚ του Κάτσε κι η ομάδα χωρίς τον Αλβανό


Ο ΠΑΟΚ χωρίς Κάτσε δεν έκανε φάση στην εντός έδρας αναμέτρηση με την Ξάνθη, ενώ στο Αζερμπαϊτζάν με την Καμπάλα από θαύμα γλίτωσε την ήττα. Καλώς ή κακώς ο Αλβανός είναι ακρογωνιαίος λίθος της ομάδας και δένει εξαιρετικά με τον Τζιόλη, έχοντας χημεία τριετίας. Ο Σάμπο μπορεί σε τρεις μήνες να μην βγαίνει από την ενδεκάδα, αλλά σήμερα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον Αλβανό, ούτε ως αλλαγή, οπότε καλό θα είναι σύντομα να πάρει την ευκαιρία του κι ο Χαρίσης. Αλλά η κεντρική ιδέα δεν αλλάζει, άλλος ΠΑΟΚ με Κάτσε, άλλος χωρίς, διότι με το ασταμάτητο τρέξιμό του απελευθερώνει Τζιόλη και Πέλκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου