Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Συγχαρητήρια Παυλάρα σε Δέρμι!



Οι Παύλος Δερμιτζάκης και Πάμπλο Γκαρσία δεν συνυπήρξαν στον ΠΑΟΚ για μεγάλο διάστημα, συνέδεσαν ωστόσο την κοινή τους θητεία στα ασπρόμαυρα με τον έπος της Πόλης και τον μεγάλο αποκλεισμό της Φενερμπαχτσέ. Πριν λίγες ημέρες ο Έλληνας τεχνικός ανέλαβε τα ηνία του Εργοτέλη κι ετοιμάζεται μάλιστα για το ντεμπούτο του στο ντέρμπι της Κρήτης με τον Πλατανιά στο Παγκρήτιο. Ο πρώην ποδοσφαιριστής και νυν προπονητής Πάμπλο, έσπευσε αμέσως να τον συγχαρεί και του ευχηθεί καλή επιτυχία στη νέα σελίδα που ανοίγεται μπροστά στην προπονητική του καριέρα. Αυτός είναι ο άνθρωπος Πάμπλο Γκαρσία, που πολύ έχουν ακόμα το θράσος να τον λοιδορούν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου