Πρόταση της πρωταθλήτριας Βελγίου, Άντερλεχτ, απέρριψε ο Μιγκέλ Βίτορ, περίπου στα μέσα Αυγούστου, όπως μόνο το paoknextgeneration είχε αποκαλύψει, εν μέσω του πειθαρχικού του παραπτώματος και της τιμωρίας που του επέβαλε ο Αναστασιάδης. Όποιοι γνωρίζουν καλά τον Πορτογάλο, λένε πως για μία περίπου εβδομάδα ήταν διαφορετικός, στα χαμένα, ωστόσο φαίνεται να πήρε την σωστή απόφαση μένοντας στον ΠΑΟΚ, όντας πλέον απόλυτα αφοσιωμένος στις υποχρεώσεις της ομάδας, μην έχοντας δώσει το παραμικρό δικαίωμα. Μάλιστα οι γνωρίζοντες πρόσωπα και καταστάσεις, τονίζουν, πως η ΠΑΕ ήταν έτοιμη να διαπραγματευτεί με την πλευρά των Βέλγων, όμως ο Μιγκέλ αποφάσισε να μείνει στη Θεσσαλονίκη και να ηγηθεί της ασπρόμαυρης άμυνας για τη φετινή χρονιά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου