Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Στόπερ το βασικό κενό, στο βάθος Κάρα!


Έχω τοποθετηθεί πολλάκις το φετινό καλοκαίρι και το βασικό κενό του ΠΑΟΚ θεωρώ πως είναι στη θέση του κεντρικού αμυντικού. Ο Μιγκέλ Βίτορ δεν είναι ηγετικός ποδοσφαιριστής, η απουσία Κατσουράνη κι Ινσαουράλδε είναι κάτι παραπάνω από εμφανής και το ρόλο αυτόν πάνε να τον φορτώσουν στον Τζαβέλλα, που καλά καλά δεν ξέρει τη θέση. Υπάρχει κι ο Κατσικάς, με τα χρόνια κολλήματά του και την επιρρέπειά στους τραυματισμούς. Το μεγάλο κενό επομένως εστιάζεται στην απουσία ύψους, όγκου κι ηγετικών χαρακτηριστικών. Λείπει ένας ποδοσφαιριστής επιπέδου Ντιακιτέ, ας πούμε, με παραστάσεις από Αγγλία κι η Ιταλία. Όσον αφορά το θέμα του χαφ, υπάρχουν ευσεβείς πόθοι (βλέπε Κόλμαν, Μπαρόνι), υπάρχει κι ο ρεαλιστικός στόχος, που τυγχάνει να είναι συνάνα κι ο εκλεκτός του προπονητή. Αυτός δεν είναι άλλος από τον Γιώργο Καραγκούνη, ο οποίος θα περιμένει τον ΠΑΟΚ μέχρι το φινάλε. Το ίδιο έκανε άλλωστε κι ο ΠΑΠ και δικαιώθηκε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου