Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Oι Τούρκοι γράφουν, οι Έλληνες ονειρεύονται ....


Ρεπορτάζ από την Τουρκία εμπλέκουν για ακόμη μία μέρα τον ΠΑΟΚ, τόσο με τον Μπαρόνι, όσο και με τον Κόλμαν. Όσον αφορά αρχικά τον Βραζιλιάνο, τονίζεται, ότι ενδιαφέρον για την απόκτησή του έχουν δείξει η ομάδα μας κι η Σπαρτάκ Μόσχας, ενώ στο πίσω μέρος του μυαλού του βρίσκεται η επιστροφή στα πάτρια εδάφη. Από εκεί και πέρα γίνεται αναφορά στον ατζέντη του, ο οποίος είναι εξοργισμένος με τον Δικέφαλο, που ουσιαστικά τον έχει παρακάμψει στην διαδικασία διαπραγμάτευσης και μιλάει απευθείας τόσο με τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή, όσο και με τον πατέρα του. Για τον Κόλμον τώρα, λέγεται πως είναι ικανός να πέσει μέχρι τις 500.000 ευρώ ετησίως, σε περίπτωση που θα βρει αυτά τα χρήματα θα επιστρέψει στην Αργεντινή. Η ΠΑΕ έχει επιβεβαιώσει επισήμως το ενδιαφέρον γι΄αυτές τις δύο περιπτώσεις, αλλά μέχρι εκεί. Η εντύπωση που υπάρχει είναι πως ο ΠΑΟΚ, αφού δεν έκανε μεταγραφή όλο το καλοκαίρι, δεν θα κάνει ούτε τώρα, αλλά ας περιμένουμε μέχρι την Παρασκευή ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου