Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Δεδομένα για Τροχόφσκι!


Όπως γράψαμε από χθες το βράδυ πολύ δύσκολα θα προχωρήσει η υπόθεση Τροχόφσκι στον ΠΑΟΚ. Ο Γερμανός διεθνής ποδοσφαιριστής έχει συμβόλαιο μεταξύ 1,5-1,8 εκατομμυρίου το χρόνο κι ο Δικέφαλος θα πρέπει να τον δελεάσει, ώστε να παραιτηθεί των αξιώσεών του για αποζημίωση (η Σεβίλλη έλυσε μονομερώς το συμβόλαιό του). Δεν νομίζω, ότι ακόμα κι αν γίνει το φημολογούμενο ραντεβού θα έχουμε θετικό αποτέλεσμα, μιας κι ο Ζήσης Βρύζας δύσκολα θα προσφέρει ποσό άνω του εκατομμυρίου για κάθε χρόνο συνεργασίας. Επομένως σιγά σιγά η υπόθεση Τροχόφσκι πρέπει να μπαίνει στο αρχείο. Αν τώρα η δίψα του για ποδόσφαιρο είναι τόσο μεγάλη και κλείσει με 700.000 ευρώ, συν πολλά μπόνους συννετοχών, τερμάτων κι επίτευξης στόχων, για μένα θα είναι έκπληξη μεγατόνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου