Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Τροχόφσκι ήταν και πάει ....


Ο Πιοτρ Τροχόφσκι δεν θα φορέσει τελικά τα ασπρόμαυρα. Ο Γερμανός διεθνής ποδοσφαιριστής δεν έχει αποσαφηνιστεί με ποιον ακριβώς τρόπο μπορεί να προσεγγιστεί, ενώ παράλληλα έγγραφο της ελευθέρας του δεν έφτασε ποτέ στα γραφεία της Μ. Ασίας. Συν τοις άλλοις διεκδικεί ένα ποσό που αγγίζει τα 1,8 εκατομμύρια ευρώ ως αποζημίωση και δεν έχει σκοπό να παραιτηθεί από τις αξιώσεις του, ακόμη κι αν χρειαστεί να μείνει άνεργος ως τον Γενάρη (στην Γερμανία υπάρχει δικαίωμα εγγραφών ανά πάσα στιγμή). Πλέον, η όλη προσοχή επικεντρώνεται στην προσπάθεια απόκτησης του Κρίστιαν Μπαρόνι και δεν αποκλείεται αύριο ο ΠΑΟΚ να ανεβάσει ελάχιστα την πρότασή του, μήπως και καταφέρει να τον ντύσει στα ασπρόμαυρα. Όπως και να χει εν πολλοίς η ιστορία θα τελειώσει μέχρι αύριο το βράδυ, καθώς η προθεσμία δεν λήγει την Παρασκευή το βράδυ, αλλά στις 3 το μεσημέρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου