Ο Άλβες Λίνο τόσα χρόνια στην ομάδα έγινε οπαδός της, ποτέ δεν το έκρυψε, αλλά συγχρόνως ποτέ δεν το προέβαλε κι υπέρμετρα για να κερδίσει τον θαυμασμό της κερκίδας. Δεδομένου, ότι ο Νίκος Σπυρόπουλος εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα αποχωρήσει από την ομάδα μας τον προσεχή Ιανουάριο κι ο Τζαβέλλας λογίζεται πλέον ως κεντρικός αμυντικός, μήπως θα ήταν καλό στο δεύτερο εξάμηνο της σαιζόν να σκεφτούν την επανένταξη του Βραζιλιάνου αριστερού αμυντικού, ο οποίος δεν παίζει βασικός στην Πορτογαλική, Ακαντέμικα; Ίσως ήταν ο καλύτερος δυνατός τρόπος να διορθωθεί μία αδικία (ηθική διάσταση), αλλά κι ουσιαστική ενίσχυση, μιας και δίδυμο αριστερών αμυντικών Ρατς-Λίνο δεν νομίζω πως έχει περάσει από την Ελλάδα, τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου