Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Κατάληψη στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ!


Σε ειρηνική κατάληψη των γραφείων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην Μικράς Ασίας έχουν προβεί από το πρωί της Δευτέρας οι οργανωμένοι οπαδοί του Δικεφάλου. Απ΄ότι φαίνεται η ανακοίνωση του Σ.Φ.Νεάπολης την Παρασκευή δεν ευαισθητοποίησε κανέναν κι αποφάσισαν να πάρουν την τύχη στα χέρια τους. Πρώτο αίτημα να μεσολαβήσει ο Ιβάν Σαββίδης, ώστε κάποιοι οπαδοί να μην είναι υποχρεωμένοι να παρίστανται στα τοπικά αστυνομικά τμήματα την ώρα που αγωνίζεται η ομάδα μας και δεύτερο η άμεση αποχώρηση των κυρίων Γεροντίδη και Μαυρομάτη από την ομάδα! Για ό,τι νεότερο θα ενημερωθείτε από την στήλη .......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου