Σε ειρηνική κατάληψη των γραφείων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην Μικράς Ασίας έχουν προβεί από το πρωί της Δευτέρας οι οργανωμένοι οπαδοί του Δικεφάλου. Απ΄ότι φαίνεται η ανακοίνωση του Σ.Φ.Νεάπολης την Παρασκευή δεν ευαισθητοποίησε κανέναν κι αποφάσισαν να πάρουν την τύχη στα χέρια τους. Πρώτο αίτημα να μεσολαβήσει ο Ιβάν Σαββίδης, ώστε κάποιοι οπαδοί να μην είναι υποχρεωμένοι να παρίστανται στα τοπικά αστυνομικά τμήματα την ώρα που αγωνίζεται η ομάδα μας και δεύτερο η άμεση αποχώρηση των κυρίων Γεροντίδη και Μαυρομάτη από την ομάδα! Για ό,τι νεότερο θα ενημερωθείτε από την στήλη .......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου