Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Απλά σκανάρει την αγορά, τίποτα περισσότερο!


Ο ΠΑΟΚ τον ερχόμενο Ιανουάριο θα ενισχυθεί τουλάχιστον σε δύο θέσεις (κεντρικός αμυντικός κι αριστερός εξτρέμ) κι ήδη κάνει την προεργασία του. Παρακολουθεί ποδοσφαιριστές τόσο εντός συνόρων, όσο κι εκτός (χαρακτηριστικό παράδειγμα οι αγώνες των Εθνικών ομάδων), ενώ ο Ζήσης Βρύζας συνεχίζει τις επαφές του σε Γαλλία κι Ιταλία μήπως βρεθεί κάποιο λαβράκι. Στόχος είναι η ποιότητα φέτος, η ουσία κι όχι η ποσότητα κι ο εντυπωσιασμός, οπότε τα κουκιά θα είναι μετρημένα. Πάντως για την ώρα ο επίσημος ΠΑΟΚ ακούει, παρακολουθεί, μαθαίνει στοιχεία, σκανάρει, αλλά ως εκεί. Καμία περαιτέρω κίνηση, ούτε κρούσεις, ούτε προτάσεις και σαφώς ούτε συμφωνίες, όπως θέλουν να γράφουν κάποιοι πατέρες της ενημέρωσης. Πρώτα θα πρέπει να δούμε πόσο κοντά ή πάνω θα είμαστε από τον Ολυμπιακό, αν θα έχουμε περάσει στην Ευρώπη και τότε με το καλό θα έρθει κι η ενίσχυση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου