Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Την ερχόμενη Τρίτη η κλήρωση για τα ημιτελικά!


Την ερχόμενη Τρίτη στις 13:00 στα γραφεία της ΕΟΚ στην Αθήνα θα γίνει η κλήρωση για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας. Να θυμίσουμε, ότι στην κληρωτίδα θα μπούνε ο ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟ, η Κηφισιά κι ο Απόλλωνας Πάτρας. Οι αγώνες είναι knock out στην έδρα της ομάδας, που θα βγάλει η κληρωτίδα. Επαναλαμβάνω, πως προσωπικά θεωρώ ιδανικό σενάριο, ο Δικέφαλος του Σούλη Μαρκόπουλου να βρει τον ΠΑΟ στον ημιτελικό σ΄ένα γεμάτο Παλατάκι. Οι αγώνες είναι ήδη προγραμματισμένοι για τις 20 του Δεκέμβρη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου