Η μαγνητική που υποβλήθηκε ο Γιώργος Τζαβέλλας δεν έδειξε πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα δυστυχώς. Ο Έλληνας διεθνής αμυντικός θα συνεχίσει το ατομικό πρόγραμμα για περίπου 2-3 εβδομάδες ακόμα και στη συνέχεια θα μπει σταδιακά σε φουλ ρυθμούς προπονήσεων. Ο Τζάβι πιθανολογείται πως θα επιστρέψει σ΄ένα διάστημα από είκοσι μέρες στην καλύτερη, μέχρι κι ένα μήνα στη χειρότερη. Κι όλα αυτά μέσα σ΄ένα μήνα φωτιά, που ο ΠΑΟΚ καλείται να τον βγάλει με Βιτόρ, Κατσικά και Μαντούρο στο κέντρο της άμυνας, μιας και το καλοκαίρι δεν έγινε ποτέ η μεταγραφή στόπερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου