Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Ποτέ όπως στη Γαλλία, πάντα για τη νίκη ....


Ο Άγγελος Αναστασιάδης είναι ένας προπονητής, που δεν μασάει τα λόγια του. Μπορεί να πέρασαν περίπου δύο εβδομάδες, ωστόσο δεν ξέχασε σε καμία περίπτωση την ήττα από την Γκιγκάμπ με κατεβασμένα τα χέρια. Μιλώντας χθες στους ποδοσφαιριστές του, τους επέστησε την προσοχή και τόνισε πως δεν θα δεχθεί παρόμοια εμφάνιση στη συνέχεια της χρονιάς. Τόνισε, πως ο ΠΑΟΚ πρέπει να παίζει πάντα για την νίκη σε οποιαδήποτε γήπεδο κι έδωσε σύνθημα αντεπίθεσης εν όψει της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο στην Τούμπα! Το λέω κι ίσως γίνομαι κουραστικός, αλλά ο Δικέφαλος μετά από πολλά χρόνια έχει προπονητή, που τρώει σίδερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου