Ο ΠΑΟΚ το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε επιβλήθηκε της Ορεστιάδας στην πόλη του Έβρου σε δύο φιλικές αναμετρήσεις, όπου διεξήχθησαν στο γήπεδο της ακριτικής ομάδας. Ο Δικέφαλος του Γιάννη Καλμαζίδη υπέδειξε σοβαρότητα κι είτε με τον Λόουσον στο αρχικό σχήμα, είτε με τον Εφραιμίδη ήταν το ίδιο καλός. Ο Γκόμες από την άλλη μέρα με την μέρα γίνεται κομμάτι της ομάδας και βρίσκεται ολοένα και καλύτερα με τον Βασίλη Κουρνέτα. Βαρόμετρο οι δύο συγκεκριμένοι αθλητές για την τελική έκβαση της σαιζόν, ενώ ο Σαφράνοβιτς βεβαιώνει τον τίτλο του, κανόνι από τη θέση 4. Από εκεί και πέρα η αχίλλειος πτέρνα είναι το κέντρο, εν συγκρίσει ας πούμε με τον Ολυμπιακό, τον έτερο διεκδικητή του τίτλου. Εκεί πρέπει οι Ντίνας, Μουρ και Παντακίδης να υπερβάλλουν εαυτόν πραγματικά! Όσον αφορά τους νεοφώτιστους θα έχουν δύσκολο έργο και θα παλέψουν με Λαμία, ΜΕΝΤ κι Άρη για την αποφυγή του υποβιβασμού!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου