Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Ποιοι θα υποβιβαστούν φέτος;


Ποιοι θα είναι άραγε τη φετινή αγωνιστική περίοδο οι άτυχοι που θα χορέψουν το χορό του Ζαλόγγου; Το σύστημα άλλαξε, οι ομάδες ξαναγίνονται 16 τη σαιζόν 2015-16 και θα έχουμε τέσσερις υποβιβασμούς και δύο ανόδους. Η πρώτη που ξεκάθαρα έχει βάλει πλώρη για την επαναφορά της στην Football League είναι η Νίκη Βόλου με μηδέν πόντους ως τώρα στο πρωτάθλημα. Προσωπική μου άποψη είναι πως θα την ακολουθήσει κι ο Λεβαδειακός, ενώ η τρίτη θα είναι μία από τις τρεις της Κρήτης (Εργοτέλης ή Πλατανιάς οι επικρατέστεροι). Από εκεί και πέρα ψάχνω να βρω τον τέταρτο και τέσσερις ομάδες βάζω σ΄αυτήν την κατηγορία. Τον ιστορικό Πανιώνιο και την Κέρκυρα, που το παλεύουν αξιοπρεπέστατα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έχουν το απαιτούμενο βάθος να ανταποκριθούν στο μαραθώνιο και τους Παναιτωλικό (εκτός συστήματος), Πανθρακικό (ελέω Βορρά)! Οι συγκινήσεις και στην ουρά αναμένονται μεγάλες και δεν μπορώ να αποκλείσω θρίλερ ανάλογο του περσινού μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Όσον αφορά την άνοδο, η μία θα είναι η ΑΕΚ, η δεύτερη; Ηρακλής, ΑΕΛ, Oλυμπιακός Βόλου και Απόλλωνας Σμύρνης ερίζουν για μία θέση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου