Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Υπάρχει πλάνο για τους έξι νεαρούς;

Ο ΠΑΟΚ το καλοκαίρι εμπιστεύτηκε πέντε (συν ένα) παιδιά από τα σπλάχνα του, προκειμένου να τα εντάξει στην πρώτη ομάδα και να πάρουν ρόλο στο υπό διαμόρφωση τότε σύνολο του Αναστασιάδη. Ουσιαστικά από τους πέντε, ο μόνος που έκανε βήματα μπροστά ήταν ο Φάνης Τζανδάρης, ο οποίος πλέον δύσκολα βγαίνει από την ενδεκάδα. Από εκεί και πέρα οι τέσσερις (Κουλούρης, Σαββίδης, Ποζατζίδης και Πόζογλου) έχουν περιορισμένο χρόνο συμμετοχής και σε παιχνίδια, που πήραν ευκαιρίες δυστυχώς τις απώλεσαν. Αναφέρομαι χαρακτηριστικά στον εντός έδρας αγώνα με τον Καλλονή για το πρωτάθλημα και στην εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς στο Καυτατζόγλειο για το Κύπελλο. Πλέον, το ερώτημα είναι ξεκάθαρο, υπάρχει κάποιο πλάνο για την αξιοποίηση αυτών των παιδιών; Μήπως πρέπει λίαν συντόμως να αρχίσουν να παίρνουν παιχνίδια με την Κ20 και τον Γενάρη να πάνε κάπου δανεικοί, με στόχο να συνεχίσουν την εξελικτική τους πορεία; Τι γίνεται; Είναι κι αυτό ένα θέμα μείζονος σημασίας. Να θυμίσουμε απλά, ότι ο Κουλούρης κι ο Σαββίδης υπέγραψαν νέα συμβόλαια το καλοκαίρι με ρήτρα αποδέσμευσης στα οχτώ εκατομμύριο, ενώ ο Πόζογλου υπέγραψε κι αυτός ως το 2018 με ρήτρα 3 εκατομμύρια. Ο έκτος της παρέας είναι ο νεαρός Δεληγιαννίδης κι αυτός υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με νέα ρήτρα αγοράς, αλλά για την ώρα περιορίζεται στις συμμετοχές με την κ20 και περιμένει την ευκαιρία του Άγγελου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου