Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Ο σημερινός ΠΑΟΚ απέχει πολύ από τα δεδομένα του Αναστασιάδη!




Μπορεί γενικότερα ο Άγγελος Αναστασιάδης να μην κάνει πολλές δημόσιες τοποθετήσεις κι όταν μιλάει να βάζει πλάτη στους ποδοσφαιριστές του, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση, πως είναι απόλυτα ικανοποιημένος από το υπάρχον ρόστερ. Τα έχουμε γράψει πολλάκις ο φετινός ΠΑΟΚ είναι έργο Άγγελου, ωστόσο είναι αμφίβολο το κατά πόσο θα έχει την διάρκεια να φτάσει μέχρι τέλους, έχοντας αρκετά κενά στο έμψυχο δυναμικό του, τόσο στην πρώτη γραμμή, όσο και στη δεύτερη (περιπτώσεις στυλ Κοροβέση). Τα είπαμε παρέα εδώ ουκ ολίγες φορές, για να μπορεί να χαρακτηριστεί το ρόστερ της ομάδας μας, " τίτλου " , πρέπει να αποκτηθούν ένας εφεδρικός τερματοφύλακας, δύο κεντρικοί αμυντικοί, ένας κεντρικός χαφ, ένας επιτελικός μέσος και δύο πλάγιοι μεσοεπιθετικοί. Τότε ναι θα μπορείς να διεκδικήσεις με όπλο τη σκληρή δουλειά κι έχοντας χαμηλά την μπάλα. Τα ονόματα Στοχ και Βιειρίνια μόνο τυχαία δεν είναι, τέτοιους ποδοσφαιριστές θέλει ο Δικέφαλος να κάνουν την διάφορα, όπως και στον χώρο της άμυνας χρειάζεται ένας Ινσαουράλδε κι ένας υψηλόσωμος στόπερ να σκουπίζει τα πάντα, δουλειά με μπαλώματα δεν γίνεται. Κι αφότου πληρωθούν τα χρέη, περιμένουμε άπαντες τις νέες αφίξεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου